kärlek

kärlek

fredag 2 juli 2010

Summertime

Brandlarmet var rätt bra ändå. I morse frågade jag om jag skulle få någon kompensation för att jag inte hann bada klart och då sa killen i receptionen:
- Njaej, men du kan ju gå in och simma nu om du vill.
Så då fick jag gå in gratis! Bra va?

Jag har fått veta att Informus borde betala min simning eftersom företag ska stå för friskvård för sina anställda. Hm... Värt att ta upp med Mikael Bengtson.

I går när jag började ta på mig skorna för att åka hemifrån kom Zenda och frågade mig om vi skulle gå ut och gå. Jag sa att hon måste stanna hemma. Från att ha sett så hoppfull ut sänkte hon huvudet och gick besviken tillbaka och lade sig i korgen. Men jag hade ju bråttom till jobbet! Idag kanske jag ska gottgöra henne och gå en liten sväng till bäcken. Fast hon har säkert fått en massa promenader sedan dess ändå.

Ikväll åker jag bort! Uppåt i Sverige, till Hälsingland. Det ska bli underbart skönt. Kommer hem på tisdag tror jag.

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar